wtorek, 19 marca 2013

Nowe odkrycia

Do mojego pokoju wpadła mama:
-Słuchaj, bo moja koleżanka z biura znalazła taką stronę, no i na niej są przepisy na kosmetyki. Tam można kupić te wszystkie składniki i ona sobie sama robi jakieś toniki, peelingi. Weź to sprawdź.

W ten sposób odkryłam MAZIDLA.COM. To strona, na której znajdziemy receptury na balsamy do ciała, żele, toniki czy kremy do twarzy, odżywki i szampony do włosów oraz wiele innych. Jest tam również sklep internetowy, poprzez który możemy zakupić wszystkie potrzebne do wykonania powyższych kosmetyków półprodukty, np. kwas hialuronowy, mocznik, witaminę C czy D-pantenol.
Na stronie dokładnie opisany jest sposób przygotowania mazidła, przechowywania go oraz sposób zastosowania. Mamy podane również informacje o zawartości pH, czasie trwałości kosmetyku, dokładny opis dotyczący działania, konsystencji i zapachu oraz cenne uwagi.

Moja mama chyba zbyt zafascynowała się stroną i zamówiłyśmy produkty za ponad 200 zł. Jednak nie ma czego żałować, bo efekty widać i czuć już po pierwszych zastosowaniach.
Ja używam obecnie toniku do twarzy z kwasem hialuronowym do cery suchej i jestem z niego bardzo zadowolona. Ma lekkie działanie złuszczające i dobrze nawilża skórę. Mateczka też zachwala swoje mikstury i niedługo zamawiamy kolejną porcję mazideł :)








Kolejną nową odkrytą stroną jest HandsomeMen- portal o włosach. Jak sama nazwa wskazuje- świat dla włosoholików :) Znajdziemy na stronie wiele ciekawych artykułów, porady, filmy, bazy dermatologów i salonów, przepisy na maski, płukanki i inne specyfiki, galerie fryzur, sklep internetowy z kosmetykami oraz naprawdę wiele przydatnych informacji dotyczących pielęgnacji i odżywiania naszych włosów.

Szczerze mówiąc- znalazłam ten portal dopiero wczoraj, ale przejrzałam go dokładnie i zauważyłam, że są na nim przepisy na maski do włosów, które już znam i których używam. Warto zagłębić się w zakładkę "Porady", ponieważ jest tam wiele cennych informacji dotyczących różnych rodzajów włosów. Znajdziemy również sposoby na wypadanie włosów oraz przepisy na mikstury, dzięki którym włosy będą szybko i zdrowo rosły.








Ostatnią stroną, którą chciałabym Wam przedstawić jest fanpage Trenerów Kosmetycznych Oriflame.
Dobór podkładu do wieku czy pomadki do koloru włosów i karnacji, pielęgnacja paznokci, twarzy i ciała za pomocą kosmetyków Oriflame (które polecam, bo sama ich używam), czas trwałości kosmetyków oraz inne przydatne porady znajdziecie właśnie tam.

Czytam ich wpisy i jestem pod wrażeniem ilu nowych rzeczy się dowiedziałam. Bardzo lubię kosmetyki Oriflame i niektórych nie potrafię zastąpić innymi. Jeżeli chciałybyście zakupić coś z tej firmy, a nie znacie żadnego konsultanta, możecie wybrać się do ich siedziby (adresy znajdziecie na stronie) lub wyszukać konsultantów na stronie Oriflame.pl, na której możecie również przejrzeć katalog oraz być na bieżąco z promocjami i nowościami kosmetycznymi.













xoxo Jagoda

1 komentarz:

  1. To prawda:) kosmetyki Oriflame są naprawdę świetne, mam z nimi do czynienia już dłuższy czas, ponieważ jestem konsultantką Oriflame. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to serdecznie zapraszam do współpracy- chętnie doradzę i zaproponuję najlepszy produkt (kontakt: 665757020):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń