poniedziałek, 11 lutego 2013

Codzienna pielęgnacja włosów

Trzeba jakoś zacząć, więc przełamując lody napiszę o kosmetykach, których używam podczas mycia włosów.
Moje włosy są bardzo długie, ale na szczęście nie muszę myć ich codziennie. Robię to co dwa dni. Niestety mam problem z rozdwajaniem się końcówek, więc ciągle szukam nowych i lepszych szamponów oraz odżywek. 
Jednym z moich ulubionych produktów jest szampon SYOSS REPAIR THERAPY. 
"częste farbowanie, rozjaśnianie, lub prostowanie niszczy nasze włosy. Stają się matowe i łamliwe. Ta linia służy regeneracji suchych i zniszczonych włosów. Wzmacnia je, oraz zapobiega ich łamaniu, oraz rozdwajaniu się końcówek. "
I faktycznie- włosy są bardziej nawilżone, wyglądają lepiej i mniej się łamią.
500 ml
Cena: 14,99 zł






W wakacje jednak zdarzają mi się problemy z łupieżem- efekty wody morskiej lub tej z jeziora, a często także kranowej z różnych hoteli. Próbowałam szamponów z linii Head&shoulders, ale zupełnie mi nie pomagały, a czasem nawet pogarszały sprawę. Podobnie było z szamponami ziołowymi z aptek. W końcu uratował mnie szampon Oriflame HairX Anti-Dandruff.
"Masz dość powracającego łupieżu? Wypróbuj ten skuteczny szampon z kompleksem ClariZinc, który oczyszcza włosy i zwalcza przyczyny powstawania łupieżu, a jednocześnie koi skórę głowy. Regularne stosowanie szamponu zapobiega nawrotom problemu! "
Po łupieżu nie został ślad, nawilża skórę głowy i naprawdę dobrze oczyszcza włosy :)
250 ml
Cena: ok. 15 zł





Ostatnio mama kupiła odżywkę firmy Syoss, której nigdy wcześniej nie używałam. Jednak po kilku tygodniach stosowania, chyba mogę wyrazić opinię na jej temat. SYOSS REPAIR&fullness.
"Profesjonalna formuła bez silikonów, parabenów i parafin. Odżywka przeznaczona jest dla włosów normalnych i zniszczonych. Ułatwia rozczesywanie włosów i efektywnie pielęgnuje je bez pozostawiania resztek. Dzięki lekkiej formule włosy nabierają większej objętości. Lekkość jak z salonu fryzjerskiego i zdrowo wyglądające i lśniące włosy. "ę Włosy rozczesuje się jak marzenie :) Łatwo się ją spłukuje, ale nie zauważyłam żadnego zwiększenia objętości (chociaż to pewnie dlatego, że moje włosy są strasznie ciężkie i trudno przy nich o jakąkolwiek objętość). Bardzo przyjemny produkt :)
500 ml
Cena: 14,90 zł



Skoro już jesteśmy przy rozczesywaniu włosów, to mogę polecić jeszcze odżywkę z sprayu do stosowania również na sucho. Schwarzkopf- Gliss Kur Hair Repair. Ekspresowa odżywka.
Jest świetna do codziennego stosowania, jednak w przypadku gęstych włosów- tylko na sucho pomaga przy rozczesywaniu. Nie obciąża włosów i przyjemnie pachnie. Jej największą zaletą jest to, że nie trzeba jej spłukiwać i możemy wrzucić ją do torebki :) Nadaje włosom połysk i poza tym nie pozostawia na nich żadnego śladu.
Cena: ok. 15 zł







Skończyłyśmy już czesać włosy, więc przejdę teraz do preparatu, który jest dla mnie najważniejszy przed włączeniem suszarki. BIOSILK- SILK THERAPY. 
"Naturalny jedwab- odżywka regenerująca, zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. 
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem. 
Bez spłukiwania. Produkt jest bardzo wydajny. Dostępny w opakowaniach o różnej pojemności, od 15 do 150 ml."

Według mnie absolutny "must have" jeśli chodzi o rozdwojone końcówki. Ja używam jedynie od ramion w dół, więc nie mogę potwierdzić, ani również zaprzeczyć, że nawilża skórę głowy. Trzeba pamiętać, aby nie przedobrzyć z ilością jedwabiu na włosach, ponieważ nadmiar może nadać im efekt przetłuszczenia lub je obciążyć. Bardzo dobrze nawilża i poprawia wygląd zniszczonych lub przesuszonych końcówek. BARDZO POLECAM!
Cena za 50 ml: ok. 20 zł

To by było na tyle :) Mam nadzieję, że jak na pierwszy post, to nie jest tak źle ;)
Buziaki, Jagoda :)

1 komentarz: