niedziela, 17 lutego 2013

Małe zakupy

W sobotę wybrałam się na zakupy kosmetyczne.

Dzięki dziewczynom z blogów odwiedziłam PEPCO. Zakupiłam dwa lakiery z Sally Hansen w szokującej cenie 10zł za sztukę, gdzie normalnie w drogerii zapłacimy 49zł za sztukę...skąd ta promocja w PEPCO??!!...nie mam pojęcia, ale nie zmienia to faktu, że jestem z tego zadowolona. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować lakierów tej firmy bo zawsze było mi szkoda pieniędzy. Kolory, które wybrałam to Monusseline - śliczny beżowy kolorek, mam nadzieję, że w pełni kyjący i drugi kolor Green Tea - jak sama nazwa wskazuje zielona herbata, bardziej przypomina mi delikatną pistację. Mam nadzieję, że znajdę w tygodniu czas żeby je wypróbować.

Kolejna rzecz jaką kupiłam to bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki z Ziaji. Nie znalazłam jeszcze swojego ulubionego kremu pod oczy. Ciągle szukam. Mam nadzieję, że ten będzie strzałem w 10 :D
Po jednym zastosowaniu (tzn wieczorem i rano) mogę powiedzieć, że ładnie nawilża skórę, co do zmniejszenia obrzęku nie zauważyłam. Zobaczymy za jakiś czas. Na pewno dam recencję.


Jak pewnie większość lakieromaniaczek uległam odżywkom do paznokci z Eveline. Skończyła mi się 8w1, do której nie miałam zastrzeżeń, mój stan paznokci po jej użyciu był genialny twarde, ładne, zadbane. Teraz postanowiłam spróbować czegoś nowego mianowicie Eveline Sos dla kruchych i łamliwych paznokci. Na recenzje też przyjedzie czas. :)


Ostatnia rzecz to masełko z Nivea Lip Butter carmel cream. Po recenzjach na blogach dziewczyn musiałam go mieć...ale powiem że jak na razie mnie nie zachwycił. Nie pachnie jakoś wyjątkowo. Dla większej higieny znalazłam technikę nie używania palców do smarowania nim ust, po prostu smaruje nim jakby pomadką. Usta są nawilżone, ale to jest uczucie tylko w momencie gdy mam go na ustach, później stają się one takie jak przed użyciem.


Aj się rozpisałam...mam nadzieję, że nie zanudziłam Was :)
Za jakiś czas podrzucę recenzje do każdego z produktu...

xx Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz